Jag trodde själv aldrig att jag skulle vara personen som skulle skriva om mitt liv på internet så att främmande människor kan läsa det men på senare tid har jag ändrat mig.

Innan läste jag bara ytliga bloggar, bloggar som inte gav mig någonting förutom ett stört konsumentbehov och idéer om hur man ska se ut för att bli omtyckt. Men för ett tag sedan hittade jag en mängd underbara bloggar (lovar att länka mina favoriter någon annan gång!), där folk skrev om vettiga saker, ofta på ett sätt som fick mig att antingen tänka efter på ordentligt eller (i många fall) skratta högt för mig själv. Och jag var fast, att skriva så bra om saker vettiga saker. Det vill jag göra. Det finns två viktiga anledningar till varför jag startat en blogg.
Första är  för att jag har saker att säga. Andra är att jag har svårt att säga dem. Så jag har bestämt mig för att skriva. Skriva om mig. Skriva om vad jag tänker. Skriva om livet. Skriva om världen. Skriva så att alla kan ta del om det.

Jag kommer att skriva om saker som betyder något för mig. Hoppas att ni fortsätter läsa!

