Diana Antonia Alexandra Simon.
Det är jag, tänkte dra en liten presentation bara för sakens skull.

Jag bor i staden Håkan Hellström sjunger om jämt och ständigt om och där det är regnigt  nästan hela året om (fattade ni inte hinten så menar jag Göteborg). Jag är 18 år och går sista året på Polhemsgymnasiet med inriktningen Industriell Design, vilket kan sammanfattas med: matkort, kajen, plugga, havet, massa matte, massa bild och kreativt tänkande hela jävla tiden.
Eller som någon tidigare teknikelev hade beskrivit linjen på insidan av en väns skåp: “Snyggare än samhäll, smartare än natur”. Haha, tveksamt om jag håller med. Gymnasievalet var inte riktigt det bästa valet jag gjort i mitt liv, men jag kämpar på, inte långt kvar nu!

På fritiden så tränar jag lite, går på konserter, hänger med vännerna och.. eh, vad gör jag egentligen på min fritid? Jag älskar att resa också, helst skulle jag vara på resande fot hela tiden (lite som i den här sången av Frank Turner). Som person är jag en bra lyssnare, odiskret, ärlig  och lite rolig (eller ah, folk skrattar ÅT mig).
Annat som är värt att veta om mig är att jag inte pratar om känslor, typ någonsin. För övrigt så är min favoritlukt lukten av fyrverkerier och det värsta ljudet som finns kommer från damsugaren.

Det var allt jag kom på. Som bonus får ni en extremt gammal bild på mig (eftersom jag är väldigt ofotogenisk).

