– Varit på min första jobbintervju. Inte alls så läskigt som jag trodde, ganska trevligt var det till och med. Att jag fick jobbet gjorde det ännu roligare. Så nu för tiden jobbar jag en gång i veckan med att hjälpa två ungdomar med matte. Jobbade för första gången igår och det var hur mysigt som helst!

– Tränat. Massvis av mina kompisar har skaffat gymkort på Sportlife, vilket är awesome. Men gillar ändå att träna själv ibland. Har funderat på varför och kommit fram till tre svar: Man behöver inte vara snygg, man behöver inte vara trevlig och man behöver inte vara social. Ganska så nice ibland alltså.

– Pluggat matte typ varje eftermiddag. Matte E och jag är inte bra vänner. Alls. Får jag skylla lite på att jag har världens sämsta mattelärare också? Ah, tror jag gör det. Det är helt hans fel att jag inte förstår någonting.

– Börjat lyssna mer på det grymma bandet Brand New. “The quiet things that no one ever knows” och “It’s okay, I believe you, but my tummy gun don’t” är riktiga deppsånger. Lyssna, gråt, njut.

