Vad längesedan det var jag publicerade något sist! Har hänt en massa saker sedan dess, och har skrivit en hel del drafts men inte riktigt vetat ifall jag vill posta dem. Ibland blir vissa saker för personliga, för laddade och för jobbiga för att dela med sig av. Tror jag sparar på mina texter och postar dem när det hela gått över lite.

I alla fall. Kan ju nämna vad som hänt. Jag har bråkat med en vän. Vi  har kommit fram till att vi är väldigt olika, och kanske inte kan fortsätta som vi gjort. Det som från början var ett missförstånd gick djupt och det gör ont. Jag kraschade rätt ordentligt för några veckor sedan. Nu är det mycket bättre, men fortfarande lite tomt. Hoppas verkligen att det löser sig i framtiden.

Har hunnit med en hysterisk vecka i skolan med, projektarbete varje dag till klockan åtta. Den ni! Men det hela är snart över och jag kunde inte vare mer lättad över det!

