Efter att jag kom hem från UF-mässan igår och kände mig som jag blivit överkörd av en lastbil och därefter däckade med kläderna på innan klockan tio tänkte jag att det skulle vara en bra idé att ta det lugnt i helgen. Så idag chillade jag på livet ganska rejält. Först var jag hos läkaren och fick veta att jag har halsfluss, vilket förklarar att det känts som någon stuckit en kniv i halsen på mig varje gång jag har ätit den senaste veckan. Efter det så blev det lite far-och-dotter-tid på Lejonet och Björnen där vi åt Göteborgs godaste glass (alltså det här med att min favoritsmak är romrussin, kan någon förklara det?) och pratade om livet.

Efter det så åkte jag hem och åt chockladbollar med Sarah. Därefter började mamma av högst oklar anledning lyssna på fransk musikalmusik och jag gick och la mig för att slippa skiten. Kvällen avslutades med en skeptisk familj som tittade på Melodifestivalen och sedan såg jag Skyfall för första gången. Godnatt!

Edit: Kom på en annan sak! Visade vad Harlem Shake var för mamma i morse. Hon tyckte att det var världens bästa påhitt, haha! Pappa hade redan koll på läget och hade hittat videon nedanför. Hur bra?!

