Förresten, när jag mår lite dåligt brukar jag alltid dra ner mig själv i någon vidrig avgrund med hjälp av musik. Så här är min lista på låtar som borde ha en “VARNING ÅNGEST”-etikett på sig:

(OBS, lyssna endast om ni redan mår dåligt och vill gråta ur er, vill inte förstöra er dag)

“Be somebody”Kings of Leon
“Hollywood Dreams” – ingenting
“The Queen of Lower Chelsea” – The Gaslight Anthem
“I wish I was someone better” – Blood Red Shoes
“Hopeless Wanderer” – Mumford & sons
“Here comes a regular” – The replacements
“Answering machine” – The Replacements
(extra hemsk om du saknar någon)
“Songs for teenagers” – Fake Problems
Det mesta med Brand New är ganska ångestfyllt
“Hospital Beds” – Cold War Kids

Men även med detta sagt måste jag erkänna att det är några av mina absoluta favoritlåtar. Antar att deppig musik är lite av min grej.

